This is an old revision of the document!
Table of Contents
Ikony
Součástí pluginů GeoGetu mohou být ikony.
- GGP - Programové skripty mohou obsahovat ikonu, kterou se pak dají spustit z toolbaru Plugin v hlavním okně GeoGetu.
- GGC - Skripty do okna s listingem mohou obsahovat ikonu, kterou se pak dají spustit z toolbaru Plugin v okně s listingem.
Skripty GGP a GGC obsahují funkci PluginIcon, která vrací ikonu jako string.
Rozměry těchto ikon jsou 16×16 bodů. - GGV - Vizualizační skripty mohou zobrazovat různé ikony ve vlastním sloupci v seznamu keší.
Skripty GGV vrací ikonu, resp. obrázek, prostřednictvím globální stringové proměnné GEOGET_VISDATA.
Rozměry těchto ikon jsou obvykle 16×16 bodů, ale mohou být širší.
V předávaném stringu musí být binární data ve formátu BMP, 24-bit.
Průhlednost
Průhlednou (transparentní) barvu určuje barva prvního bodu obrázku. A to podle pořadí uložení bodů v souboru. Takže to může být levý dolní roh nebo levý horní roh.
Použití
Ve zdrojovém kódu skriptu se obvykle ukládají jako konstanty kódované v BASE64 a před předáním se dekódují funkcí DecodeBase64. Např.:
Result := DecodeBase64('Qk32AAAAAAAAAHYAAAAoAAAAEAAAABAAAAABAAQAAAAAAIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ... ////8iIi////');
Nebo lze ve zvláštních případech použít i načítání přímo ze souboru
Result := FileToString('picture.bmp');
Vytvoření
Ke konverzi souboru .bmp do zdrojového tvaru lze využít:
- V Editoru skriptů GeoGetu Nástroje → File2String, kde po zvolení .bmp souboru je výsledek uložen ve schránce Windows.
- Skript ggvGen, kde po zvolení adrtesáře s .bmp soubory je výsledek uložen v souboru
ggvgen.txt
.
Některé vizualizační skripty jako condition, statusicon aj., dokonce skládají obrázky z menších částí dynamicky.
Fudge Icons
Od verze GeoGetu 2.5.0 jsou v celém programu a většině skriptů pro jednotnost používány ikony z balíku 3000 ikon Fugue Icons 3.0, které naleznete na http://p.yusukekamiyamane.com/. Ikony je třeba převést do BMP a doladit přechody a průhlednost, ale jde to většinou celkem dobře.